Cezary Mychlewicz

dyrektor ds. marketingu branż przemysłowych, Siemens

    Zarządza strategią marketingową dla branż przemysłowych w Siemens Sp. z o.o., koordynując działania z uwzględnieniem złożoności organizacyjnej i międzynarodowej struktury firmy. W obszar jego obowiązków zawodowych wpisuje się kreowanie strategii w zakresie komunikacji, w tym PR, marketingu, w tym ATL, BTL, planowanie budżetu, zarządzanie zespołem. Celem jego działań jest konsekwentna realizacja strategii pozycjonowania firmy Siemens jako partnera dla polskiego przemysłu, głównie w takich branżach jak automotive, F&B, minerals, safety. Odpowiada także za komunikacją produktową.
    Wcześniej, pracując dla Ursa Polska Sp. o.o., odpowiadał za strategię i zarządzanie działalnością w Polsce i krajach regionu bałtyckiego, a następnie za zarządzanie portfolio produktowym na polskim rynku dla URSA Central East.
    Absolwent Uniwersytetu Gdańskiego. Ukończył studia podyplomowe z zastosowań technologii komputerowych na Politechnice Koszalińskiej na Wydziale Elektroniki. W 2016 roku ukończył International Language Academy of Canada, a wcześniej, w 2009 The Chartered Institute of Marketing.